Ik heb vanavond opnieuw genoten van The Sound of Music. Waarschijnlijk al voor de 30ste keer. Noem het zeemzoet, maar ik kijk elke kerstvakantie uit om hem weer eens te zien. Als kind vond ik het een mooie film met die zingende kindjes en een papa die veel van zijn kinderen houdt. Als tiener genoot ik van de romantiek en hoopte ik stiekem ook die soulmate te vinden die mij compleet zou...
29/12/2014
The Sound of Music
29december

